Stan<3

Hej Hej bloggen!
Idag har jag varit inne i stan men Emma och Julia. Det har verkligen varit en mysig och rolig sista dag på mitt underbara sommarlov :). Behövde lite saker nu inför skolstarten och det fick jag också. Jag köpte ett par jeans på Gina Tricot, ett linne på Vero Moda och en almanacka. Vi åkte in vid halv tolv eftersom det blir så mycket folk sen för det är ju Malmö festivalen denna veckan. Vi gick omkring, kollade i affärer, shoppade och sen när Julia skulle iväg så fikade jag och Emma på espresso house. Nu är jag hemma och ska väl bara ta det lugnt i kväll. Ska sätte mig i bubbel poolen sen hade jag tänkt och sen blir det upp as tidigt i morgon. Vet inte om jag ska säga tagga eller hjälp mig å dö ;p. xoxo A♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0