60 års fest :)

Hej hej bloggen!!

Igår var vi på Emmas och Matildas farmors 60 ås fest och serverade. Vi hade jätte kul det började med att vi skulle ta emot alla gäster och servera dom champagne det var ju inte så svårt. Men sen skulle vi servera vitt/rött vin och sprit m.m. och jag skulle ta det röda vinet och jag blev helt nervös för det är ju lite pinsamt om man spiller ;p men det gick jätte bra sen fick vi ta en liten paus och äta lite buffé "jätte gott". Sen var det dags att samla in tallrikarna igen och ut med nytt så vi hade hela tiden att göra :) Ja jag måste ju berätta om efterrätten, först var det glasstårta med choklad, vanilj & maränger, efter det var det världens godaste mandel tårta och en till tårta men det vet jag inte vad det var. Rena lyxen att vi fick äta allt detta även fast vi var där för att hjälpa till :) det var väl det vi gjorde sen när alla gästerna gick så stannade vi kvar och plockade av allt från bordet och körde lite hänga gubbe vi skrattade konstant hela tiden. När vi sen skulle hem så åkte jag och Emma med deras pappas kusin och hennes sambo hem till dom och var där en stund det var det vi gjorde igår och så kommer det några bilder :)
xoxoA<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0