Dumma tagenter :(

Hej :)

Känner mig helt slut efter denna helgen. Fredag var vi på Santa Lucia, lördag servera och idag var jag på max hamburgare och hjälpte till för att få våra sponsor pengar :). Mitt tagentbord är helt konstigt.. Typ mellanslag måste man trycka in as hårt :s. Men annars allt bra. Ska till tandläkaren imorgon..... Hoppas de inte hackar på mig för mycket. Fast jag sköter det bra, annars hoppas jag att jag klarar so-provet på fredag måste plugga imorgon :s. Typ värsta dagen imorgon, slutar skolan vid 4 och sen träning 5, sen gitarr sen äta sen plugga.. Jaja, ska inte överarbeta er hjärna med mitt jobbiga schema :)

xoxo. J :D



  .. Servering i Lördags :)

Kommentarer
Postat av: sara

fin er blogg är ! :)

2011-01-23 - 19:56:48
URL: http://ziaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0