Första träningen efter lovet!<3

Hej Hej

Jag igen ;) nu har jag precis kommit hem från träningen och det var verkligen skönt att komma igång efter ett helt jullov :). Idag så har jag varit hemma hos Emma hela dan och vi har bara chillat + och pluggat i typ 10 min för sen pallade vi inte mer men vi hade en jätte kul träning och eftersom jag har lovat att lägga in bilder så kommer det några här från idag, så det är där vi spenderar mest tid :)
A.

Här är några oseriösa bilder från vår hoppreps träning<3(först Sandra sen Emma, Matilda & jag)










Och sen har vi ju Julia som tyvärr inte hoppar hopprep men hon spelar fotboll<3



Det är dom här sporterna som vi håller på med xoxo A.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0