Fysik suger!!

Har nu pluggat fysik och franska.. Fattar inget av fysiken! Men, jag börjar förstå så det är bara att plugga lite till .. 4 dagar kvar ju att plugga till provet.. Har varit i skolan och haft as kul! det är ju chill dagen idag med syslöjd och hemkunskap.. och tyvärr fysik. Men annars var allt bra. Har ont från fys träningen igår.. Jag vet jag skriver nog helt ointressant men asså dagen har inte varit en intressant dag utan bara en rolig kul dag :) Det var allt från mig


xoxo J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0