Godkväll

Hej hej :)

Nu har man varit i skolan halva dagen och till och med stannat 1 I SKOLAN :O Jag hade väldigt väldigt viktiga ärenden att göra vet ni :P. Skoldagen var lika dryg som vanligt tur att Amanda,Emma och Matilda gör så man får skratta hela tiden och skolan blir roligare .. på ett vis .. Jag har tränat fotboll, eller jag träna FYS. Jobbigt.. Jag trodde jag spela fotboll inte gick på gymet? Jaja, nu är jag också jätte duktig och äter kakor efter träningen.. Imorgon ska jag skippa hemkunskapen (YES och nej :() ska till odontologen.. det svenska ordet är ''tandläkare'' :) De ska fixa min tandställning.. Jag ''råka'' äta en godsibit och typ en bit av tandställningen lossna men nu har jag lärt mig min läxa! Ska aldrig äta godis mer. Det löftet kommer jag aldrig klara.. Choklad är väl inte godis? Jaja, det var allt..

xoxo J.


mina vänner kommer hata mig för jag la upp den här bilden.. Men jag måste tvunget :) Som kanske ni inte vet är detta världens bästa band..

SUM 41 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0