Godmorgon!

Godmorgon allihopa!
hann inte blogga så mycket varken fredag eller lördag. hela den här helgen har varit helt fullspäckad. på fredagen var jag med tjejerna och träffade lite kompisar:) sen sov jag över has Amanda:) på lördagen åkte jag till stan, det gick inte så jätte bra hittade bara en svart trikåkjol och så köpte jag ett nytt puder för mitt gammla var slut. idag är det söndag det betyder att det är dags för två timmar träning med mitt undebara lag<3 men innan det ska jag nog va med tjejerna lite om sömntutan Amanda vaknar nångång:) nu måste jag gå och fixa mig, kan ju inte gå i pyjamas när tjejerna kommer:)
hörs senare:)
xoxo E



Jag och Amanda inne på M&Q<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0