Grattis Grattis!

Hej Hej bloggen!
som ni kanske märker blir det inte så mycket uppdatering nu som det blev på lovet eftersom nu är man fullt upptagen av skolan, träningen och pluggandet. Idag ha det varit en skit mysig och rolig dag. Vi har typ bara snackat och skrattat hela dan! efter skolan åkte jag och fika med min familj eftersom min pappa fyller år idag. Grattis Grattis! vi hade köpt en jätte fin tröja till honom i present. sen har jag precis ätit och målat mina naglar, turkosa. men nu måste jag gå och platta mitt hår och fixa inför imorgon. 
hörs imogon:)
xoxo E



En bild på mig, Matilda och pappa på julafton!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0