Hatar att plugga;p

Hej Hej
Asså jag sitter här och försöker förstå matten men jag fattar ingenting eller jag fattade för en kvart sen men nu är jag så himla trött så jag pallar inte mer och jag och matte är inte så himla bra kombination men skit i det klockan är typ halv nio så nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag försöka somna med all min huvudvärk men jag hoppas att alla andra mår bra i alla fall ja och sen i morgon har vi en chill dag för då har vi bara hemkunskap, NO & slöjd vi ska baka småkakor och jag hoppas att jag blir klar med min väska kommer bilder på det sen:)
xoxo A<3

mina underbara läxor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0