heeeeej

Hallå :)

Länge sen jag skrev på bloggen :p Men man har lixom inte tid längre.. Fotboll och skolan tar upp allt.. men nu hitta jag en lucka så jag tänkte skriva lite om min JÄTTE intressanta dag.(haaah) Haft skola och sånt trevligt+ som emma skrev i förra inlägget vi är oense om hur vi ska göra i helgen. Men jag tror att allt har fixat sig.. Man måste offra sig lite. Fast de får de andra också göra haha. Men nu ska jag äta hemlagad wook.. hoppas det smakar gott? Ja fotbolls träning idag också så det får jag gå till och träna. Kommer vara helt slut efter dte men jaja, Onsdag imorgon CHILLDAAGEN!! :D

xoxo. Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0