Hej Hej!!

Hej

Ja som typ alla har skrivit så är det sista dagen idag och det kanske är lite tråkigt att höra det igen men skolan är det absolut värsta för oss fyra för vi har så jävla roligt tillsammans men som tur är ses vi ju varje dag i skolan. Men idag ska jag in till stan och se om jag hittar något snyggt sen ska jag bara fördröja tiden på den här regniga dagen och i morse när man gick upp var det den sista sköna morgonen på typ tio veckor framåt. Men ni får ha det så bra för nu ska jag gå och göra mig i ordning
xoxo A.<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0