HejHejBloggen<3

Hej på er!!

Den här helgen har varigt helt galen. Först i fredas så hade vårt gang och några till jätte kul och sen jätte mysigt haha<3 sen på lördan så vaknade jag och Emma ganska sent och och gjorde jätte goda bullar i ugn till frukost, och snackade och gjorde oss i ordning sen var det dags för mig att göra mig i ordning lite till eftersom jag skulle på "partay" till min kusin Sofia som fyllde 19 år vi hade jätte mysigt och det var verkligen en lyckad kväll och natt kanske man ska säga eftersom vi var hemma ganska sent ;p och idag så har jag varigt hemma hos Emma & Matilda med Julia och snackat om alla våra roliga problem och massa skit så klart :) sen var det dags för träning med tjejerna och Julia var där och kollade på för första gången, och jag höll på att somna så trött jag var men det gick ändå. Efter det hade vi en tränings timme till där Liv kunde hjälpa oss och det här var verkligen den bästa träningen ever jag är så glad hoppas ni också är det. Men nu ska jag hoppa in i duschen och kolla på solsidan om en stund det är så jäkla ballt ha en bra kväll.
kommer några bilder från helgen<3
xoxo A




Jag i Emmas skit snygga jeans<3

Emma var en aning godis sugen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0