helt slut!

Hej Hej

nu har jag typ precis ätit  mellis, vet att det är lite sent men jag var hemma sent idag. Men det har varigt en ganska rolig dag idag har inte hänt så jätte mycket men vi har kollat på en film sen har vi skrattat och nördat  iphone spel ;) ja och sen stannade jag och Julia kvar på skolan i nästan en timme och snackade med några kompisar (jag fattar inte hur men pallar sitta kvar på skolan) men vi gjorde det i alla fall och vi hade mycket att prata om haha hade skit kul :). ja jag var hemma vid kvart över fyra och nu ska jag sätta mig och plugga lite men ni får ha det så jätte bra
xoxo A;)<3


Höstbild<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0