Helt slut!<3

Hej Hej

Som ni säkert vet så har tjejerna sovit här från igår och vi har verkligen haft det as ball. vi hade några kompisar här i går kväll och vi skrattade typ hela tiden och ja jag orkar inte berätta allt men dom gick hem vid halv ett. Sen gick jag och tjejerna ut och satte oss i bubbelpoolen till två någon gång och det var så himla härligt och vi hade ju en del att prata om där ute.... Sen var vi heeelt slut ;p. Vi gick upp elva idag och fick göra oss i ordning snabbt eftersom Emma & Matilda skulle på dop så nu sitter man här helt själv. Men jag är så himla trött ska nog gå och lägga mig en stund så jag orkar inte skriva mer nu men det kommer lite bilder ( nu längtar man ju bara för mycket till nästa helg)
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0