Hemma!

Hej Hej bloggen!
då var äntligen den första skoldagen slut. såååå skönt!! vi slapp sista lektionen så vi slutade klockan tre idag. vi gjorde inte så mycket idag vi satt i grupprum typ alla lektionen och bara snacka. sen när vi skulle hem hade Amanda och jag följe med Matilda och Sandra hem och vi stod och snacka eller snarare skrek i typ en kvart. nu väntar mellan mål, lite pluggande och sen träning med laget. kula att få läxa första dan lixom. och som vanligt hördes jag och Amanda mest och de är redan trötta på oss, men de är ju bara för de gillar oss såååå mycket :)
hörs senare:)
xoxo E&A

Tramsig bild på mig och Amanda!<3

Tramsig bild på mig och Amanda!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0