Hola antes el fin de semana!

Hej Hej

Nu är jag hemma och som ni ser kan jag ju inte slita mig från att skriva överskriften på spanska (lista ut vad det betyder om ni kan haha ;). Har haft det bra i skolan, det har inte hänt så jätte mycket där idag men den fortsätter ju när jag kommer hem så mitt liv blir bara roligare & roligare på helger, lov, raster, håltimmar m.m. och typ tråkigare på vardagarna efter skolan och på lektionerna ;p vet ej om det är bra eller inte. Snart ska jag och träna och sen hinner man inte så mycket mer idag. Men i morgon är det helg och då jäklar ska jag och tjejerna.......
ses i morgon xoxo A<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0