Hos Amanda!

Hej hej nu sitter man här hemma hos Amanda och väntar på att Julia ska komma så vi kan börja snacka skit och snacka om killar. Såklart! Idag har varit en ganska bra dag inte hänt så mycket. Idag på gympan så krossa Julia mig i pingis. Jag tyckte inte att det var så kul så vi gick och spela rund badminton med killarna istället men då åkte jag såklart ut först. Jaja nu kommer Julia snart ska gå och platta mitt hår sen ska Amanda fixa mina naglar eftersom vi ska på dop imorgon till min mammas kusin som har fått en son som ska heta Kasper ser fram imot att träffa honom och resten av släkten på mammas sida. Ikväll ska vi äta tacos och så har Amandas snälla mamma köpt godis och ostbågar som vi ska kränga.
XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0