livet fortsätter imorgon ..

Hej hej !!

Nu har jag precis kommit hem från min storebror. Trevligt att träffa de igen :). Har inte så mycket att skriva .. Bara att jag är jäääääääääääääätte nervös för skolan.. Men det är man ju alltid sen släpper det (hoppas jag..) Ska nog se om det är någon bra film på tv.. Kanske kan ta lite popcorn haha ;). Fast imorgon ska jag börja träna igen med fotbollen ska bli skönt.. Har kännt mig som en tjockis de senaste dagarna.Måste ju ha en fin kropp till sommaren när vi tjejer ska vara i spanien och bli bruna och fina. LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR as mycket.. Hoppas alla får en bra kväll och får en blund inatt till skolan.

xoxo J.

                  kan tyvärr inte vrida bilden så ni får nöja er med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0