Lördag!

Hej hej sitter här framför datorn och bloggar och försöker håla ögonen öppna. Det blev ju ganska sent i gårkväll. Idag har jag varit på dop det var min mammas kusin som har fått en son som ska heta Kasper. Själva dopet i kyrkan var ganska okej det var så himla mycket små barn så i mellan åt  blev det lite kaotiskt. Kasper som då skulle bli dopt var ledsen nästan hela tiden. Men sen på själva festen efter dopet var han hur snäll som helst och grät inte det minsta. Det var ganska mycket folk så jag trodde inte jag sklle få chansen att hålla honom men det fick jag faktiskt och när jag väl höll honom så ville jag inte släppa honom jag ville bara ta med honom hem och fortsätta att gossa med honom. Han var verkligen så söt så man hålla på att smälta. Nu ska jag gå och se om det finns något kul på tv. Hörs snart igen. 
         XOXO M<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0