Lördags kväll :)

godkväll :)

Länge sen jag blogga, kanske för att vi har haft skola och massa läxor. Jag förstår inte vad läxor ska vara bra för? Eller skolan :) Som Billie Joe Armstrong sa : '' School is for practise. Practise to be perfect. But you can't be perfect. So why practise?'' Tror det var något sånt :p. Sanna ord i alla fall :) Nu nördar jag spotify med bandet Simple Plan och tittar när min bror spelar xbox 360 :) Han ser as rolig ut .. Igår kväll så sovde matilda över hos mig och vi var as trötta efter den kvällen. Man blir trött av film... Nu ska jag nog bara chilla och kolla på tv. Fast på lördagar finns det inget bra tyvärr.. Eller JO!! Fångarna på fortet final! Min lillebror påminde mig på morgonen.. haha han har mer koll än jag. Hoppas ni får en bra lördagskväll!

xoxo J :)

   hittar bara denna bilden på mig och matilda båda 2 på samma foto :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0