Så jävla ballt<3

Hej Hej bloggen!!

Nu sitter jag med tjejerna och vi lyssnar på musik och snackar lite. Vi ska nog köra och äta om en liten stund och sen ska jag, Emma & Matilda hem till mig igen och kolla på någon film som vi ska hyra och proppa oss fulla med godis och sånt skräp. Sen i morgon ska vi hem till Emma och Matilda först sen ska vi till deras farmor som fyller 60 år och servera där ska bli grymt kul :) Jag och Emma har serverat på en fest innan men inte Matilda och Julia så det blir något nytt för dom ;p har inte jätte mycket mer att skriva om just nu men det kommer väl lite mer bilder på denna kvällen i morgon
xoxo A<3

Här kommer lite bilder från idag och igår<3







Kommentarer
Postat av: elvira

söt ove e ! :D

2011-01-25 - 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0