skola skola skola :)

Hej Hej !!!!

Idag har jag varigt i skolan som de flesta andra och inte gjort för mycket. Kommit hem pluggat och sånt tråkigt sen var jag tvungen att vila lite så då gjorde jag dom fina bilderna nedan på picknik<3 ja har precis lärt mig hela so:n nu om man kan säga så, och jag har inte så mycket mer att säga förutom att jag tycker att ni ska heja på mitt lag  morgon på handbolls turneringen. Jag är ju Danmark och dom vann ju på den "riktiga handbollen eller hur ;)" så jag tror att vi vinner
xoxo A<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0