Söndag 23 Januari!

Hej Hej bloggen!
äntligen är viruset borta! så nu kan jag blogga som vanligt igen. har haft en väldigt bra helg och gjort en massa roliga grejer! alla andra har ju redan skrivit vad vi gjort så det behöver vi inte ta en gång till. idag har jag typ pluggat hela dan och sen var det två timmars träning. det gick jätte bra idag på träningen så det var bra.nu måste jag gå och fixa lite inför imorgon och sen gå och lägga mig. 
Godnatt på er! 
hörs imorgon:)
xoxo E



Bild på mig och Amanda från igår!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0