Städ dags..

Haallå !

Nu har tjejerna åkt hem. Men innan det tog vi en runda runt kvarteret bland all slaskig snö. Som sagt mina uggs blev dyngsura :(. Men de får torka. Mamma har bakat efter att julen är slut nu och vi kan ju inte slänga all jule-chocklad. Snart ska jag välja tapeter till mitt nya rum också. Om inte mamma väljer för min smak när det gäller att renovera ligger inte på topp men aja, något fint måste jag ju hitta i den 600 sidiga boken med alla tapeter... Jag vet vad jag ska göra resten av eftermiddagen i alla fall.

xoxo J.




Inget vidare till rum men men.. :)

                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0