Torsdag 20 Januari

Hej Hej bloggen!
idaag är det torsdag. det betyder att det snart är HELG!!:) imorgon då är det fredag då ska jag och tjejerna åka till pizzerian och käka och sen hyra film och käka massor med godis! sen på lördag ska vi sevrera på min farmors  60-års fest. sen på söndag har jag inte planerat något förutom att ska träna två timmar på kvällen med laget. kul:) jaja idag har skolan fått en ny caf´e del med soffor så där har vi suttit typ hela dan.:) sen hade vi elevens val sist, jag och tjejerna har läxhjälp, men ingen hade typ några läxor så vi fick sluta en kvart tidigare.:)
ska gå och träna om en stund med laget så måste gå och byta om men hörs efter!:)
xoxo E

Lite bilder från idag!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0