Trött!

Hej hej bloggen sitter här hemma hos Amanda och bara chillar. Vi har kommit fram till att vi har hunnit med jätte mycket saker idag. Först var det ju skolan till klockan tre sen cyklade jag, Emma och Amanda hem till oss och julia tog bussen hem till sig hon skulle hem och packa för hon skulle till sin pappa. efter det så kom Julia hem till Amanda och under tiden hon packade hade vi hunnit hem till Amanda så då var hela gänget samlat igen. Hemma hos Amanda så chilla vi bara och sen hade vi ganska mycket att snacka om. Vid sex cykla vi till Santa lucia där vi satt och ät och bara snacka och hade det jätte mysigt. sen cykla jag, Emma och Amanda hem till Amanda och nu har vi varit här hemma och tittat på en jätte bra film. Filmen hette I min vildaste fantasi. jag rekommenderar den starkt den var jätte bra. Imorgon ska vi servera på farmors fest kommer bli så himla ball kommer komma upp jätte mycket bilder från det sen. Nu ska jag gå och chilla med de andra.
XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0