I morgon smäller det!

Hej Hej bloggen!!
I morgon då jäklar åker vi till EM. Jag kan inte riktigt fatta det, precis som att jag fortfarande inte fattar att jag har varit en hel vecka i Spanien med tjejerna. Har börjat bli lite nervös men det ska nog gå bra hoppas jag. Är nästan färdig med min packning men jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig så det är väl ett litet problem. Åker här ifrån i morgon vid elva tiden. Håll nu tummarna för oss så ses vi om ca en vecka.
xoxo A
Gammal bild sen NM när jag kör min snabbhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0