sjukling!!

Hej Hej!!

Idag har jag varigt hemma och varigt sjuk eller jag har haft en sån himla huvudverk och ont i magen. Tror att det är efter hela helgen och allt så jag har varigt så himla trött och förkyld och inte hunnit vila upp mig riktigt. Men efter att jag tagit huvudverks tabletter och vilat hela dan så mår jag mycket bättre nu. Var tvungen att sticka upp till hallen nu på kvällen för att fylla i dom sista papprena till EM i Ungern, hämta alla mina New body grejer och så skulle vi ta foton till våra medlemskort. Så nu var det fixat, sen körde vi igenom lite snabbt det vi ska göra i morgon. Ska ju och hoppa eller lära ut hopprep på en skola i rosengård i morgon ska bli spännande :) men fick ju inte ta i så mycket idag så jag får väl gå och lägga mig tidigt i dag så att jag orkar i morgon. Det som jag är bäst på, att lägga mig tidigt ;p NOT haha. Ja är ju ledig från skolan i morgon eller till efter lunch så jag kommer tillbaks till slöjden. Hoppas att jag kan göra färdigt min väska då för det känns som att den aldrig kommer att bli färdig annars. Men nu måste jag fixa det sista tills i morgon. Sov så gott när nu nu går och lägger er Puss<3
xoxo A


Jag & Olivia på första majuppvisningen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0