12 April 2012

Hej hej bloggen!
Idag gick vi bara i skolan fram till lunch och efter detåkte jag hem och pluggade lite och sedan var jag och tränade. Ska tävla nm nästa lördag så ligger i hårdträning nu. Imorgon är det fredag äntligen! Då ska jag gå på bio med tjejerna och se hungerspelen. Har hört att den ska vara bra så vi får väl se. Nu ska jag läsa min bok som jag ska ha läst ut till nästa vecka men det känns som om den aldrig tar slut. Tyvärr så funkar det inte att ladda upp bilder så jag får köra utan. Hörs senare!
Puss och Kram Matilda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0