29 April 2012

Hej hej bloggen!♥
Hemma nu efter en mysig helg i Göteborg. Har inte bloggat så mycket eftersom jag ville passa på att umgås med släkten som jag inte träffar så ofta. Första natten mellan fredag och lördag så sov vi hos min pappas kusin som precis han fått en liten son som heter Vilgot och är supergullig. Andra natten så sov vi hos min farfars syster och hennes man som har ett stort hus mitt i Göteborg. Vi hann tyvärr inte gå på Liseberg men vi såg fyrverkerierna de hade eftersom att det var premiär igår för parken. jag har haft en jätte mysig helg men det är jätte skönt att vara hemma. Som man brukar säga: borta bra men hemma bäst! Nu ska jag snart sticka och träna med laget och sedan ikväll ska vi tjejer nog hitta på något. Är ju lediga imorgon med!
Puss och Kram Matilda♥




Bild på söta lilla Vilgot!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0