allt möjligt!

hej bloggen!
Eftersom det var ett tag sen jag bloggade så kommer detta inlägget handla om lite allt möjligt.
I går fick vi sluta skolan tidigare än vad vi brukar. Så jag och Julia satt kvar en stund och snackade med vår lärare som ska sluta och sen hade vi följe med Emma och Matilda hem. Vi stod och snackade med dom ganska länge om balen och allt möjligt...o ja på tal om balen så har jag beställt både balklänning och avslutningsklänning så dom lär väl komma någon gång i nästa vecka.
Men ja idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt tror jag eftersom alla är iväg på olika håll som typ Göteborg, Belgien, konfirmation m.m. så jag e lite forever alone idag ;( Men får väl vila upp mig till Valborg få då jäklar ska det bli fest och sen första maj har vi uppvisning med våra tjejer i gympa. Går bara i skolan två dagar nästa vecka eftersom vi är lediga måndag och tisdag och sen är jag ledig på fredag för jag och mitt lag ska och till en skola och försöka lära dom hoppa hopprep. Det var allt jag hade att berätta med kanske skriver lite till senare puss och kram Amanda♥
Bild sen i sommras saknar detta så mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0