HEJ

Hej hej bloggen!♥
Har precis varit och tränat och träningen idag gick as bra. Vi tränade satan eftersom det snart är dags för tävling igen. Träningen slutade vid sju och sedan dess har jag duchat och ätit. Imorgon väntar det sista engelska nationella provet som är en uppsats. Kommer säkert gå jätte bra. Efter det så åker jag och min familj till Göteborg i helgen för att umgås med vår släkt som bor där. Nu ska jag kolla runt på lite klänningar inför balen och sedan kallar så småningom sängen.
Puss och Kram Matilda♥




Bild på mig och Tyson sen i somras!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0