Jag har fan alltid otur!

Hej bloggen!

Lördag idag, igår skulle jag varit med och sett hungerspelen men kände mig helt off, hade ont i huvudet som typ alla andra jag känner plus att jag var över trött. Så det blev inget med det. Istället låg jag hemma chillade och kollade let's dance. Ja å så ser jag en tjej som faller så bakåt i dansen när hennes partner fångar henne och då får jag för mig att prova det men när min pappa ska fånga mig så halkar han och jag ramlar och slår mitt lilla huvud i golvet, vet inte riktigt om jag fått en liten hjärnskakning eller något för har fruktansvärt ont och mår lite illa men jag svimmade ju inte så ja..? I alla fall så händer det alltid mig något innan jag ska tävla detta hände nu och jag ska tävla om en vecka och behöver träna jätte mycket ju.. När vi skulle till EM i Ungern skadade jag handleden m.m
Har inte tid att va sjuk så nu ska jag försöka va som vanligt och hoppas på att det hjälper. Skulle hem till Sara ikväll med massa folk och vill ju så gärna så får se hur jag känner mig i kväll. Puss & kram skumbanan💗Amanda
Foto på min fina fläta som Emma gjorde på mig igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0