Solig söndag!

Hej bloggen!

Idag började jag min dag med att gå upp kl tio och äta frukost sen gjorde jag mig i ordning och så. Har gjort lite på mitt so arbete men det e så himla tråkigt och det känns som att jag inte kommer någonstans så då gick jag över till min förbannade stickning men det känns ungefär samma där, längre har jag typ inte kommit idag. Vet inte riktigt vad jag har gjort hela helgen... Men ändå går det så himla fort. Om ett tag blir det träning med laget och sen ska jag förmodligen hem till farmor och farfar och träffa mina kusiner och äta m.m ni får ha en bra dag puss och kram Amanda❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0