14 Juli 2012

Godmorgon bloggen!
Igår så var jag. Sara, Emma och Amanda på Falsterbo Horse Show. Det var jätte mysigt och även fast jag inte är så intresserad av hästar så tyckte jag att det var roligt. Vi var där hela dagen och gick runt och så kolla vi på tävlingarna. Bland annat så kollade vi på nationshoppningen det var jättekul att kolla på den tävlingen och det var jätte mycket folk och en härlig stämmning. Tävlingen slutade med att Sverige vann!!!
Idag ska jag inte göra något speciellt ska hem till mormor och morfar ikväll men nu på dan tänkte jag göra en sommar rensning av min garderob.
Puss och Kram Matilda♥
 
Det svenska laget♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0