19 juli

Hej bloggen! Idag har jag träffat Lollo (Louise) och det har varit riktigt kul. Har inte träffat henne på ett halvår kom vi nog fram till, helt sjukt men idag blev det äntligen av. När hon kom så hade hon med sig macarons, har typ aldrig sett sånna och aldrig smakat men måste säga att det var det godaste jag någonsin ätit fattar inte hur jag har kunnat missa det asså. Ja sen kom hennes mamma för hon skulle fika med min mamma och så fikade vi med dom och snackade. Resten av dagen har vi kollat igenom gamla bilder från femman när vi var på klassresa så små vi va haha, sen satt vi i bubbelpoolen och efter att vi ätit stack vi till stallet hälsade på hästarna, mockade och fixade en helt klart mysig dag. Puss och kram Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0