5 Juli 2012

Hej hej bloggen!
Uppdateringen funkar inte riktigt då blogg.se inte har funkat på länge. 
Idag har jag inte gjort så mycket jag, Emma och Amanda har suttit hela dagen idag och kollat på One Tree Hill. Efter det bar det av mot träning med laget och det kändes hur bra som helst. Efter träningen så åkte jag hem och duschade och efter det åkte jag och Emma hem till Amanda och så fortsatte vi att kolla på One Tree Hill så nu har vi sett klart säsong 6 och det finns nio så vi får hyra de andra så vi kan fortsätta att kolla. Nu är vi kvar hos Amanda och ska snacka och umgås.
Puss och Kram Matilda♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0