Helsingborg!

Hej bloggen!
 
Igår hade jag världens mysigaste dag med mina underbara vänner. Emma ska skriva om vad vi gjorde på dagen sen och på kvällen träffades vi massa kompisar på IP och umgicks, Spelade brännboll, fotboll, lyssnade på musik och hade riktigt roligt. Och alla var typ helt genomblöta när vi gick hem så mycket som vi hade ansträngt oss haha. En perfekt sommarlovs kväll. 
 
Idag ska jag till Helsingborg och spendera lite tid med min familj. Vi ska gå ut och äta och sen i kväll ska vi på fredriksdalsteatern där så det ska bli riktigt mysigt. Hoppas bara att solen kommer fram lite senare eller att det i alla fall kan sluta regna eftersom vi ska sitta utomhus. Hoppas att ni får en bra dag puss och kram Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0