Amandas frågestund!!<3

Hej Hej äntligen är Julia tillbaks och snart är vi alla igen. Förlåt att det blivit typ några veckor för sent med frågorna men nu tänkte jag svara på fråågorna :D

Vad är din favorit outfit?

Svar: Jag lägger ut en bild :D


Vilket är det pinsamste du har gjort?

Svar: En gång så var vi på gympan och alla snackade skit så skulle jag också vara ''häftig'' och snacka skit ( det var för typ 3 år sen har växt upp nu haha) om en ''kompis'' och hon råka stå bakom mig.. OOOPS!

Varför gillar inte amanda andreas? ( JULIAS FFRÅÅGA!)

Svar: Han är mycket blyg och när de var tsm så var han och Julia alltid mot mig och han gillar inte mig...

Vad är det bästa med att ni är vänner?

Svar: Vi kan alltid lita på varandra, vi har så jäkla roligt tsm :) och vi finns alltid för varandra även när julia bölar över att hon dumpa sin kille ( random :S )

Favorit bild & bloggare?

Svar: Favoritblogg är kenzas :) jag har ingen favoritbild.

Har du någon kille?

Svar: Nej

Varför gillar du Justin Drew Bieber?

Svar: Hot lips, dirty hips, mice ass, high clas, sexy smile, that's bieber style. Han ä helt perfekt. Anteckna att Julia är på badrumet och spyr nu :).

Vad villl du jobba med?

Svar: Jag vill flytta till USA och bli hollywoodfru :)

Vad har du för syskon?

Svar: En jobbig lillasyter som jag älskar över allt annat :p

Vilket är ert bästa minne?

Svar: Förra sommaren.. Vi hade så sjukt ballt :)

Gillar du någon?

Svar: Jo Justin Drew Bieber<3

Vem gillar mest Justin Bieber?

Svar: Jag ofc..

Vilket gymnasium ska du välja?

Svar; kanske sunds, bryr mig inte så mycket..

Vad gillar ni att göra på fritiden?

Svar: Att va med mina underbara vänner och att träna med mitt underbara lag<3

Det var allt för mig hoppas att det bli kul att läsa
xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0