Sista Juli.. Snart är sommarlovet slut.

USH vad hemskt!! Jag kom på det just att när jag kommer hem är det bara 2 dagar kvar av mitt sommarlov!
Har nog aldrig gått så fort i tiden som nu på sommaren..
I alla fall jag har bara farit runt i Belgien med min släkt. Pappas släkt kom ju ner för 2 dagar sen.. Vi var på ''historisk mark'' :P Inte så värst kul.. Men kul att träffa mina släktingar och så.. Vi stack också ut och titta var jag och Love bodde som små. Nu ska jag snart ner och kolla tv med alla. Hoppas ni har en bra sista Juli..
xoxo J.

På väg!

Nu är vi på väg hela gänget och om några timmar är vi framme i Ungern. Det väntar en och en halv timme med flyg sen två och en halv timme med buss, kommer dö :P Tänkte lägga upp lite bilder från tävlingar och träningar m.m. med vårt lag. Önska oss lycka till ♥

Ardenne 2011

Hej!

För 3 dagar sen åkte jag,Love och pappa till Ardenne i Belgien och var där ute! Vi kajaka och var i stan, tyvärr var det rätt fult väder med regn men vi hade tur och fick sol när vi kajaka.
Såklart blev vi väldigt blöta när vi kajaka och det bara vällde in vatten i kajaken men annars var det rätt mysigt att åka runt och paddla i åar. Vi är hemma nu och ska bara ta det lungt.

Hoppas ni har bättre väder hemma!

xoxo J.

TISDAG 27 JULI

Hej Hej bloggen!
nu har det äntlgen blivit sommar här hemma igen!
har tyvärr inte kunnat vara ute och solat idag eftersom vi åker till ungern imorgon så var tvungen och packa. kommer tyvär nog inte bli något bloggande under tiden vi är borta för vi har fullt schema hela tiden och vet inte hur det är med internet på hotellet!
önska oss lycka till så hörs vi snart!
xoxo E♥

Spanien!

I morgon smäller det!

Hej Hej bloggen!!
I morgon då jäklar åker vi till EM. Jag kan inte riktigt fatta det, precis som att jag fortfarande inte fattar att jag har varit en hel vecka i Spanien med tjejerna. Har börjat bli lite nervös men det ska nog gå bra hoppas jag. Är nästan färdig med min packning men jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig så det är väl ett litet problem. Åker här ifrån i morgon vid elva tiden. Håll nu tummarna för oss så ses vi om ca en vecka.
xoxo A
Gammal bild sen NM när jag kör min snabbhet!

Måndagen Den 25 Juli

Hej hej bloggen!
Det känns jätte konstigt att skriva att det är den 25 Juli, dels för att det är sånt väder det typ brukar vara i oktober och att vi åker till Em om tre dagar. Idag var det näst sista träningen och det går väl rätt bra. Imorron är det sista tränngen och jag tror att allt kommer att sitta bra. Jag slog också nytt pers idag och det är ju alltid kul. Nu ska jag gå och göra vi mig för att åka hem till Amanda ikväll och ha möte med vårt lag.

Miss sunshine

Hej Hej kära läsare!
Hur är det mer er? Med mig är det jätte bra förutom min jä**a handled som jag fortfarande har lite ont i. Har typ precis gjort mig i ordning och Tränat i morse och vilken sekund som helst så kommer Emma hit. Får se vad som händer då. Hon ska i alla fall med mig när jag ska röntga min handled, Har aldrig röntgat något, brutit något eller opererat mig och jag hatar sjukhus och doktorer så det ska säkert gå bra ;P I kväll kommer hela tjejgänget (laget) och deras föräldrar för möte så det blir en fullspäckad dag.
Två bilder från Spanien!♥

SUNSHINE

Hej Hej bloggen!
vi har ju jätte tråkigt väder här nere i skåna idag, eller ja det har varit det hela veckan faktiskt!
så just nu längtar man verkligen tillbaka till vår underbara vecka i Spanien. det var en skitrolig semester och jag hoppas verkligen att det blir fler tillsammans med vårt underbara tjejgäng!
Här kommer lite fler bilder ni inte sätt från resan än!♥

Hej!

Hur är det med er? Här är det bra bara otroligt rastlös men ja..
Hade i alla fall en jätte rolig och trevlig kväll igår. Vi var borta hos en familj och ja min kompis Linnéa. Vi badade under deras pool tak i 30 grader och bastade, åt jätte god mat och hade det mysigt. Har inte så mycket att skriva om tyvärr var sjukt trött idag när jag skulle gå upp för träning men sen piggnade man ju till. Har fortfarande ont i min handled men det får väl fixa sig ska förmodligen och röntga den någon dag så jag hoppas verkligen inte att det är en sprick, vi får väl se :(. I morgon väntar ännu en träning tidigt på morgonen och sen ska jag hitta på något men Emma och kanske några till på dan och sen kommer hela laget med föräldrar hit på kvällen för lite möte och fika inför den stora eM resan som vi alla längtar efter så himla mycket. Ha det så bra.
xoxo A ♥
Vårt lag för typ två år sen haha så mycket vi har förändrats och utvecklats
och om bara några dagar ska vi med till EM i Ungern helt sjukt♥

Söndag 24 Juli

Hej Hej bloggen!
Var ju på kalas hos min kusin som fyllde fya igår och det var jätte trevligt!
blev en rätt så sen kväll så var trött imorse när jag och Matilda skulle iväg på EM träning. det gick ganska bra idag på träningen även fast vi har lite kvar att jobba på innan vi är redo. men jag vet att vi klarar det, tillsammans i vårt underbara lag!♥
efter träningen har jag inte gjort så speciellt mycket bara varit hemma och tagid det lungt. man ä ju inte rikigt på humör att göra något när det är så här dåligt väder direkt!
får se vad vi hittar på ikväll!
xoxo E

(träningen för tre veckor sen)

Norge <3

Våra tankar går till Norge. Vi stödjer er <3

Lördagen Den 23 Juli

hej hej bloggen!
Jag vill börja detta inlägg med att säga att jag är hemskt ledsen över det som hände i Norge igår och jag tycker synd om de som blev drabbade. jag försrtår inte hur en människa kan vara så rå och göra något så elakt och skada så många människor. Eftersom de kunde gripa gärnings mannen så hoppas jag att det inte kmmer hända fler gånger och att han får ett ordentligt straff.

Idag har jag inte gjort så mycket utan bara varit hemma och eftersom de visade Top Model på trean hela förmiddagen har jag suttit bänkad framför teven mesta delen av dagen. Nu har jag precis gjort vi mig för att gå på kalas och det är min lilla kusin Isak som fyller 4 år.
Puss och Kram Matilda♥

10 saker som jag inte tror ni vet om mig!!

- Jag är sämst på att använda alla mina kläder.
- jag hatar vintern men älskar skidresor.
- Jag älskar allt godis och typ alla kakor som finns.
- jag har fyra djur.
- Jag hatar skolan (lektioner) ;P
- Jag har ridit och tävlat när jag var yngre.
- Jag har MVG i hemkunskap. :P
- Jag fattar inte PC datorer.
- Jag älskar spotify.
- Jag älskar min onepiece över typ allt annat.
Yes, that´s me
xoxo A♥

kommer inte på någon översktift

Hej Hej!!
Har inte bloggat på väldigt länge så nu var det dags igen. Som Matilda skrivit så är det snart dags för EM och jag har skadat min handled och är väldigt nervös över det så jag fick inte träna igår men det blir sakta bättre så jag hoppas att det fixar sig :(. Igår låg jag typ och sov hela dan för man kan väl säga att jag har sovit väldigt lite de sista veckorna så jag var helt slut. Skulle egentligen träffat tjejerna men jag orkade tyvärr inte. Men idag är jag utvilad efter att ha sovit till halv elva och tagit det lugnt fram tills nu. Snart kommer Emma hit och vi får väl se vart dagen tar oss. Ha det så bra.
xoxo A ♥

Den 22 Juli 2011

Hej hej bloggen!
Idag är det inte så fint väder här nere i skåne för det ös regnar och är grått och tråkigt ute. Idag är det bara sex dagar tills vi åker till Ungern. I Ungern när vi kommer vara där kommer det att vara typ 40 grader varmt. Inte för tt vi kommer vara ute så mycket för vi ska ju tävla men vi kanske hinner njut av värmen någonting. Det finns inget hav i Ungern så jag hoppas att de har pool på hotellet så man kan svalka sig. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt eftrsom det är så tråkigt vädet. Hoppas att vädret blir bättre så vi hinner njuta det sista av sommaren innan vi börjag skolan igen!
Puss och Kram Matilda♥

Tröja som jag köpte i Spanien på H&M men glömde visa!♥

Spanien Torrevieja 11/7-18/7

En bild säger mer än tusen ord, Älskar er!♥

Slö!!

Hej Hej bloggen!!
Jag vill bara börja med att säga tack till alla som var med på denna underbara resan som vi gjorde tillsammans. Det har varit så sjukt kul och roligt att åka med b.la. sina bästa kompisar, och alla andra så klart. Detta är helt klart ett minne för livet som man aldrig kommer glömma. Det är jätte skönt att vara hemma nu hos sin familj och sin säng men det är samtidigt jätte sorgligt att denna resan är slut och det har ju gått så oerhört fort. Var hemma vid halv fem idag blir det ju men somnade inte förens fem och då hade solen redan gått upp så det kändes lite konstigt att gå och lägga sig. Gick väl upp vid elva och eftersom mina kusiner är här så har vi solat, badat och spelat minigolf idag så nu skulle det vara skönt att gå och lägga sig. Tänkte lägga upp lite bilder från resan. xoxo A

Amandas shopping!!

Här kommer mina köp ifrån resan!!
Skinnväska-Alombro
Linne-Spanska H&M
Svarta jeans-Zara
Lila solglasögon- RayBan
Min snygga tatuering
Nyckelring med mitt namn på ( Emma har andra delen )<3

Dags att tvätta och packa för nya äventyr!

Hej bloggen.

Vi kom hem 4 igår och jag är helt trött.. Absolut inte tack vare att min bror väckte mig 11 för att säga att jag snart skulle till tandregleringen i Malmö. (suck) Så då fick man stiga upp och fixa sig för att ta bussen in. Skönt väder hemma faktiskt! Men det är säkert bara för att jag och e&m&a tog hem solen till Sverige från Spanien. Haha, I wish det var så i alla fall :).

Nu är det dags för mig att packa och sånt för på fredag drar jag till Belgien och sen Mallorca! Ska bli riktigt kul att åka igen.. Jag är proffs på att hitta på flygplatser nu ju :).

Har inget annat intressant att skriva så XOXO J.

Henrik och jag i Monaco.

Shopping

Hej hej bloggen!
Jag tänkte också visa upp det jag shoppade i Spanien. Vi shoppade ganska likt alla fyra men ändå.

Väska- Alombro

Plånbok- Björn Bigitte

Nyckelring- Marknaden

Henna tatuering- Marknaden

Spanien shopping

Hej Hej bloggen!
 tänkte visa upp vad jag köpte i Spanien!

svart skinnväska-Alombro

rosa jeans-zara

nyckel ring med namn på-marknaden
(Amanda har andra halvan!)

gjorde även en henna tauering på marknaden, så snyggt!!

Dag 7 & Hemresan

Hej Hej boggen!
sista dagen i Spanien blev en perfekt strand dag vi låg på stranden till lunch sen åt vi lunch på hotellet. efter det gick vi upp och badade i farmor och farfrs pool. dag 7 var den varmaste dagen på hela resan och de var ockå en av de roligaste. vi pressade allt vi hade för att vi så bruna som möjligt!

igår var det ju tyvärr slut på vår roliga och underbara spanien resa!
hela morgonen fram till lunch gick åt till att packa och se till så man fick hem alla sina grejer. när vi var klara med packningen så åt vi lunch på hotellet sen checkade vi ut. efter det så gick vi upp till farmor och farfars lägenhet och badade i poolen och pressade det sista. sen duschade vi och gjorde vi oss för att åka hem. vi hade fått reda på innan att planet kanske skulle bli försenat och det blev det. så vi satt lite mer än fyra timmar på flygplatsen och väntade på planet. vi träffade lite danskar som vi pratade med medans vi väntade på planet, de var supertrevliga! vi gick på planet lite över elva, alla sov hela vägen hem. vi landade på kastrup vid tre sen tog vi tåget till malmö vid halvfyra. var hemma vid halv fem och vaknade vid tolv imorse!

Tack för en grymt rolig resa allihop! älskar er!♥

Häla gänget utom pappa, han fotar!♥

Spanien dag 6

Hej hej bloggen!!

Idag började vi med frukost på hotellet och det gav verkligen energi nu eftersom det är så himla varmt. sen vid halv elva begav vi oss till aquopolis ett vattenland. Det var inte så mycket folk så vi hade typ hela landet för oss själva så himla kul eftersom man slapp alla köer. Så vi sprang där fram och tillbaka och det fanns massa roliga vattenrutchikanor och massa annat kul. det fanns en som hette boomorangen och fy fan vad läskig den var och  Amanda och Emma åkte tillsammans i en dubbel badring och det var ett stup rakt ner som man kastade sig ut för, kommer bilder. Sen fanns det en gul och röd jätte hög rutchikana som var så oerhört höga och branta och jag trodde aldrig att jag skulle våga åka någon av dom men till slut tog vi oss upp och jag kan bara säga att när man åkte ner för det stupet så ångrade jag mig regält men nu i efterhand så är jag väldigt stolt över mig själv :D.
träffade även lite killar som vi pratade med på vattenlandet. de var skit snygga!!
 Det har verkligen varit en jätte mysig och lyckad dag och man har fått en del färg så det är jätte härligt. När vi var färdiga så drog vi oss och handlade lite och sen vidare till buffén på hotellet. tänkte bara ta det lugnt kväll för alla var så trötta så vi bestämde oss för att gå en runda, och så kommer vi till en fotbolls plan där några små killar spelade. Och sån som jag är så sa jag till alla som vi är med här att jag tyckte att vi skulle ta en match mot spaniorerna. Alla var tveksamma ibörjan men till slut fick jag som jag ville, haha. Vi gick och frågade och vi började spela så himla ball det var. Det kom bara fler och fler och vilket ös det var så seriösa dom är och vi hittade några stockholmare som var jätte trevliga som vi drog med oss och det blev ett riktigt seriöst spel och massa hejarklack och hela köret. Julia gjorde ett mål och det blev mål efter mål och Simon var en grym målvakt. Det slutade med att vi De bästa landet som finns vann mot dom med 9-5. Så sura dom blev och vi hoppade omkring och bara skrek, sån känsla!
 Så jag kan lätt säga att det här har varit den underbarast dagen här enligt mig, men hela veckan har varit helt underbar. Nu har vi bara imorgon och på mondag åker vi hem. Detta är ett minne för livet säger jag bara. Kommer aldrig glöma den här underbara resan med mina bästa brudar i detta underbara landet nu ska vi vila upp oss inför imorgon så hörs vi då. Ha det så bra.♥
xoxo Amanda; Emma, Matilda och Julia

Spanien dag 4&5

Hej Hej bloggen!
igår blev det en hel dag på stranden i La Manga. La Manga är en halv ö som ligger ungefär en och en halv timme här ifrån. ute i vattnet i La Manga ligger där stora hopptorn och studsemattor uti i vattnet som vi hoppade på. det var lite äckligt bara att där var stora maneter ute i vattnet men vi träffa några norska tjejer som sa att de inte var farliga och vi höll till och med i dem. de var väldigt håriga och jätte slamiga men det kändes skönt att veta att de inte var farliga. sen blev det massor med bad i vågorna och massa solande, jätte mysig dag var det!
när vi kom hem åt vi på hotellet och efter det gick vi en runda (nästan två timmar) till gymmet och tränade. här var inte så mycket redskap men vi fick tränat ändå. sen gick vi in och duschade och slutade kvällen med film  mys!♥

idag har vi spenderat förmiddagen på stranden. idag var det gul flagg på stranden vilket betyder att det är lite strömmt i vattnet. idag var det jätte höga vågor också och man kände riktigt hur man drogs utåt med strömmarna, det var lite läskigt faktiskt! eftersom det är typ mellan trettio och trettiofem grader här på dagarna så är det rätt jobbigt att ligga ner och sola tre timmar i sträck så vi har med oss parasoll till stranden. så efter en stund i solen så gick vi alla fyra och lade oss i skuggan och alla fyra lyckades somna!
efter det åt vi lunch på hotellet och sen gick vi upp och badade i farmor och farfars pool. har också varit en jätte mysig dag i dag!♥
saknar er alla där hemma!♥
xoxo Emma, Amanda, Julia och Matilda!

Spanien dag 3

Hej hej!! Gick upp vid nio idag och sen släpade vi oss ner till frukosten. Jätte gott och jätte onyttigt ;) sen var det bara att fixa sig och nu sitter vi i lobbyn och surfar på nätet här. Haha dom som jobbar här nere är lite roliga eller i går kväll när vi kom hem från stan så var kl ganska mycket så det var typ ingen här nere och så har dom en stor skål med godis som vi alltid går och plockar ur haha men den var tom men vi flirtade lite med honom så vi fick typ en hel påse så det är ju bra. Nu sticker vi lamanga ja i alla fall ett hopptorn och massa saker ute i vattnet som som man kan klättra på och hoppa på och ja det kommer bli as ballt. Ha det bra. xoxo Amanda

Spanien dag 2

hej hej blogg!

Idag började dagen med att vi gick ner till stranden och stekte och det var riktigt varmt och skönt. Det var lite jobbigt för Amanda har fått ögoninflamation och hade lite svårt med att ha ögonen i solen och saltvattnet men det gick bra endå. Efter de underbara strandtimmarna så gick vi och käkade lunch på hotellet. Man var ju inte så jätte hungrig imed värmen men det var gott endå och de serverade buffé, riktigt gott. Eftermiddagen spenderades sen vid Emma och Matildas farmor och farfars poll och där fanns trampolin så det var riktigt härligt. Vi låg där i någon timme och bara slappade och hade det skönt och sen var det dags att vi tjejer skulle dra oss tillbaks till hotellet eftersom det tar ju ett tag för oss alla att göra oss iordning i ett rum :). Vi tog sen bilen in till stan och hittade en jätte fin restaurang som vi åt på, och det blen kycklingfilé med pepparsås för alla oss förutom Julia som tog pizza. Sen strosade vi runt och kollade i stånd och affärer och gick på tivoli och vi åkte då flygande mattan och herre gud vad hög den var asså haha och som vi skrek men sånna är vi :D. Träffade även på lite snygga killar en som sjulle styla lite på skateboard när vi gick förbi haha men han missa, synd. Sen typ ett gäng som kallade på oss men vi dissade dom stort :p Internetet är väldigt segt så ni får bilder en annan dag xoxo Amanda, Emma, Matilda och Julia

Spanien Dag 1

Hej hej bloggen!
Idag är det första hela dagen här i spanien. Vädret var inte riktigt med oss idag men det ska bli fint väder resten av resan. Idag eftersom det inte var så fint väder så bestämmde vi oss för att börja med att ligga vid poolen. Vid tre så kom farmor och farfar till vårt hotell och vi bestämmda att vi skulle åka till Habaneras det stora köpcentret här i Spanien. Det blev ju lite shopping men det skulle nog behöva någon dag till om vi skulle hinna gå igenom hela köpcentret och några resväskor till. Imorgon ska ju vädret vara med oss så då tänkte vi gå till stranden och sen spendera eftermiddagen i farmor och farfars pool. Imorgon är det även La Mata marknaden som vi kanske ska gå på vi får se. Hörs imorgon!
Puss och Kram Matilda, Julia, Emma och Amanda♥

Amanda och Julia

Jag på resturangen och Farmor i bakgrunden
Två bilder från idag men internet går verkligen jävligt segt så pallar inte fler men kommer när vi kommer hem.♥

RESAN

Hola bloggen!
skulle bara berätta lite om resan igår!
när vi kom till flygplatsen var vi ju lite oroliga för vikten i våra väskor men som tur var var det bara Emma som hade över vikt hon hade tjugofem och man fick egentligen bara ha tjugo men som tur var hade de andra inte packat så mycket så det gick bra ändå. båda tåg och flyg turen gick jättebra och vi hade jätte roligt. det blerv ju lite långtråkigt efter ett tag men vi hade med oss massor med tidningar och våra iphones och ipodar var laddade med film. när vi kom så tog det först jätte lång tid för Matildas väska att komma så vi trodde att de hade glömt den , men den kom som tur var sist av alla! sen när vi skulle hämmta vår hyrbil började oturen. först var det jätte lång tid att komma fram till kassan eftersom det fanns bara en som jobbade där. sen när vi fick den första bilen var den skadad så den kunde vi inte köra med, den andra bilen hade punktering och den tredje fick vi inte in väskorna i men den fjärde bilen gick bra. så tre timmar efter att vi landat så körde vi till hotellet. när vi kom fram till hotellet en halv timme senare var vi jätte trötta. så vi bara packade upp allt och sen gjorde vi oss iordning och sen gick vi och la oss.
vi har fått ett jätte bra rum på nionde våningen med värsta utsikten över poolen och stranden!
xoxo MAJE♥

H&M på flygplatsen!

Framme!!

Hej Hej!!
Nu är vi framme och vi har haft en grym flygresa berättar mer sen. Här är väldigt varm och kl är väl runt åtta tror jag. Nu ska vi hyra bil och sen beger vi oss till hotellet som liggen typ en timme här i från.
xoxo A, E, M & J

SPANIEN HERE WE COME

Hej Hej bloggen!
idag är det äntligen dags för spanien resan som vi längtat så länge efter!
planet lyfter halv fem så vi åker från Höllviken vid ett sen tar vi tåget till Kastrup. vi har med oss en dator så kommer kunna blogga lite bnär vi är där nere men det kommer inte bli så jätte mycket eftersom vi vill njuta av semestern också! vet inte hur det blir med bloggning idag eftersom vi landar halv åtta så vet inte riktigt  när vi är på hotellet. ♥
Hörs senare!
xoxo E

spanien nu är vi på g!!!!

Hej Hej!!

Nu sitter de fyra snyggaste och bästa tjejerna i världen på Kastrup och bara väntar på att deras resa ska börja. Förmodligen går vi in i planet när som helst och om bara några timmar så är vi framme i hettan. Gud detta som vi har längtat efter i så många månader är äntligen här, idag då smäller det Vi fyra som varit bästa kompisar så länge åker på vår första resa tillsammans. Vi ska ha det så jäkla ballt och när vi kommer hem kommer vi se ut som värsta negrarna. Ni får försöka att ha det så bra här hemma i kalla Sverige medans vi har det bäst i spanien.

Tja Bloggen!
Vi har precis varit och tränat Zumba. Det var mycket lättare ön vad jag trott och det var faktiskt riktigt kul. Jag är typ nästan klar med min packning inför imorgon. Vi åker hemmifrån efter lunch imorgon men jag tror inte vi hinner blogga så mycket. Jag tror inte att vi kommer ha någon data med oss på semestern så det kommer inte bli så mycket inlägg medans vi är borta men vi får blogga från mobilerna. Jag ville bara hälsa alla en bra vecka och så ses vi snart!

ZUMBA

Hej Hej bloggen!
idag har jag packat hela dagen och städat. har fått världens resfeber!! jag är ju jätte flyg rädd och hatar att gå igenom säkerhets kontrollen fast att jag vet att det oftast inte händer något! men är gälla fall jätte nervös för resan. tänk om vi störtar eller tänk om våra väskor inte kommer fram. det har faktiskt hänt oss en gång när vi fläg till spanien för typ tre år sen så därför är man ju lite orolig för att det ska hända igen, man vet ju aldrig!
men gälla fall så blir det Zumba nu med tjejemaffian!
hörs senare!

tja!!

Hej Hej!!
Om ett dygn så sitter vi helt ivriga på flygplatsen och bara väntar på att få komma till värmen :D. I morse så skulle vi tränat men när vi kom dit så var där inte öppet fast att det skulle varit det så vi satt där i en timme och väntade sen pallade vi inte mer men ska träna lite senare så det ska bli skönt. Har typ inte varit ute så mycket idag vill inte tröttna på solen innan resan :) Känner mig ganska redo fast lite nervöst eftersom jag aldrig varit på en semester utan min familj innan men det ska bli kul. Det verkar inte som att vi kan ta med någon data ner får se hur det blir men i så fall så blir det ju inte så mycket bloggande därifrån ska försöka blogga från mobilen men det blir lite svårt att lägga upp bilder men vi ska göra vårt bästa. ha det så bra.

Falsterbo horse show <3

Hej Hej bloggen!!
Det har varit en helt underbar dag idag med strålande sol och mycket skratt :D. Var ju och tränade i morse och sen stack jag och Emma till Falsterbo Horse Show. Vi hade riktigt kul bara jag och hon, det kan ju behövas ibland. Det började med att vi cyklade dit så vi har fått vår motion för idag ;) sen när vi står i biljettkassan så ramlar en dam ner för en liten trappa och över mig så jag typ rev mig på henne och började blöda, jätte kul men det gjorde inte så ont som tur var. Sen när vi gått runt och kollar lite på dressyren så skulle vi köpa mat och då träffar vi en tjej som vi kände igen från Kämpinge och så kände hon igen Emma för dom typ åkt buss ihop eller nått och hon tjejen bara till Emma gud vad du har blivit snygg, men ta det inte på fel sätt där mitt i kön haha asså vi skrattade åt det hur länge som helst så kul och sen var läktare platserna slutsålda men det fixade vi så fick bra platser på dressyrbanan. Ja det hände så sjukt mycket roligt. Sen träffade vi min kusin som jobbar i vippen så det var jätte kul att träffa henne för det var ju ett tag sen. Men det kommer lite bilder nu ifrån dagen och i kväll blir det kanske fest i tältet på Falsterbo ha det bäst.
xoxo A
Emma                                                                    Dressyrryttare
Jag & Emma                                                           Sponsorerna
Sponsorerna                                                           Hon kom 3:a i dressyren
Patrick kom 1:a och 2:an bredvid                             1:an
Jag                                                                        JSM Falsterbo Derby
Mycket folk
Detta var bara några av dom bilderna som vi tog!

Ny Målat!

Hej hej bloggen!
Jsg hsr precis målat mina naglar och städat klart nu måste jag gå och göra vi mig för vi ska ha gäster.

Lördagen Den 9 Juli

Hej hej bloggen!
Jag har typ precis kommit ut från duschen och har precis ätit lunch. På morgonen idag var det träning son vanligt. Idag ska jag vara hemma och packa och städa inför resan. Vi åker ju på måndag bara två dagar kvar. Idag är det ju den 9 alltså är det bara 19 dagar tills vi s´ka tävla i EM det kommer bli så himla kul!
Här kommer lite bilder från träning:

Bilder lånade från Oliviaengdahls.blogg.se

äntligen!!

Hej på er!!
Äntligen har min Onepiece kommit. Det var helt underbart skön om man nu kan säga så, kommer verkligen gå i den alltid. Den var ju ganska varm men jag är ganska kall av mig så det ska nog bli bra haha :D Har precis varit och handlat med mamma och syster köpte godis till resan och tills idag så klart och sen två tidningar så jag har lite att göra på flyget :) I morgon blir det träning med laget och det är väl tur det. Hörs.

Fredag!!

Hej hej  bloggen!
Idag är det fredag vilket betyder FREDAGS MYS! Idag ös regnar det här nere i skåne. Idag har jag inte gjort så mycket bara typ städat och plockat undan lite för resan. Imorgon hoppas jag på fint väder så vi kan gå till stranden typ sista dan innana semestern. På lördag och söndag blir det träning mellan 10 och 12. På söndag så ska vi också gå på Zumba vilket ska bli väldigt kul! Nu ska jag på och måla mina naglar!

det regnar!!

Hej Hej!!
Vaknade runt halv tio idag. Är så himla tråkigt väder ute så det känns som att klockan bara är typ åtta :( Det blir i alla fall inte Falsterbo.H. idag kanske i morgon ifall Sebbe kan får se. Idag ska jag fixa lite inför resan snart kommer vi ner till värmen är så trött på svensk sommar. Men vi ses kanske senare.

hej!!

Just nu är Emma, Matilda och deras pappa&bror här och vi har pratat jätte mycket om Spanien resan. Vi åker på Måndag bara tre dagar kvar kan inte fatta det. Men det ska bli jätte kul :) Vi har även pratat om att våra familjer ska åka tillsammans till Österrike i vinter, så himla kul det kommer bli också kan inte fatta att våra familjer har klickat så fort så jäkla kul. Har precis packat klart typ bara lite kvar sen är jag redo för en underbar vecka i Spanien med mina brudar♥ ha det fint ses i morgon just det sticker nog till Falsterbo.H. i morgon, god natt i för väg.
xoxo A & E♥
Bild på mig och Emma precis :)

snart semester!

Hej Hej!!
var och tränade i morse och det var skönt att röra på sig lite. Sen jag kom hem så har jag bara städat och fixat lite. det såg verkligen ut som ett bombnedslag här hemma. Ska snart fortsätta att packa så att jag blir färdig med det idag eller i morgon. Lite senare så kommer Emma, Matilda och deras familj så ska vi snacka lite om Spanien och så. xoxo A

FIX

Hej Hej bloggen!
har nästan precis hoppat ur duschen. träningen idag gick väll sådär kan man väll säga men tror att det beror på att alla är jätte stressade inför EM.
men idag då ska jag fixa en massa grejer packa klart, städa mitt rum, fixa mina naglar och sen ikväll ska vi hem till Amanda för att prata ölite praktiskt om resan typ som hur vi tar oss (sex personer plus varsin resväska) till tåget. har nog inte riktigt att fattat än att vi ska åka till spanien men lär väll göra det på måndag för då är det dags!!!!

kom på precis att jag har glömt att berätta att jag har beställt en ny bikinitopp från H&M. hoppas bara den hinner komma innan semestern!!♥
xoxo E
går inte att ladda upp bild på den men ni får se den när den kommer!

Torsdagen Den 7 Juli

Godmorgon bloggen!
Vi skulle egentligen ha tränat nu men träningen blev flyttat i och med gymnastradan. Så vi ska inte träna förrens kvart i tio. Lite synd att vi inte visste det innan eftersom då hade vi kunnat sova längre. Idag ska jag packa, städa och fixa lite inför resan för nu är det bara 4 dagar kvar. Ikväll ska vi hem till Amanda och fika och våra föräldrar ska prata om resan.
Puss och Kram skumbanan♥

GIRLS

Hej Hej bloggen!
Här kommer ännu en bild från kvällen hemma hos Hanna med tjejerna!

TOTTE ♥

Hemma!

Hej hej bloggen!
Nu har jag kommit hem från träningen och ut från duschen. Vi körde ju dans arobic och det är så jävla kul och tränaren som håller i passet som heter Hanna är verkligen skit duktig. Imorgon är det ju upp tidigt får då ska vi träna. Efter träningen imorgon så ska jag bara vara hemma och ta det lungt och fixa allt inför resen eftersom nu äär det bara 5 dagar kvar sen sticker vi till värmen och det kommer bli en res avi aldrig glömmer. Efter resan kan ni förvänta er en stor bildbomb. Nu ska jag gå och göra vi mig.

formtoppen!

Hej Hej!!
Har precis kommit hem från ett jätte roligt och jobbigt träningspass på formtoppen :) Det var verkligen skit kul så det kör vi nästa gång också. Så nu är jag så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen måste försöka komma i säng hyfsat tidigt idag och ta igen min söm från i natt för då sov jag ju inte speciellt mycket ;p I morgon är det träning kl nio så det är upp tidigt och iväg till hallen sen kommer Emma, Matilda, (deras bror tror jag) och deras pappa och fikar eller nått och så ska vi prata om resan som närmar sig, så kul :D. Sen på söndag så blir det ju först träning men laget två timmar och kanske livs pass får se och sen Zumba på kvällen med tjejerna.      .......sov gott

Träning!

Hej hej bloggen!
Nu har jag precis kommit hem från mina kusiner. Det har varit en mysig eftermiddag men helt underbart väder. Nu ska jag sticka och träna.

Idag kör jag på blåa shorts och ett lila randigt linne från HM.

min SWE tröja

Här är jag i min nya Sweden tröja som vi fick i tisdes så himla skön den är så den ska vi ju tävla i i EM
(inte så bra bild men men)
xoxo A

fem snygga tjejer i en stuga!

Hur har ni haft det idag? Min dag har varit toppen. Hanna, Sara, Emma och Matilda har ju sovit här i natt och vi sov i min lilla stuga, så himla mysigt det var. Vi kollade först på film. Min lossas fru hette den och den var riktigt bra och sen hade Hanna och Sara köp med sig popcorn och chips asså när det är sommarlov så är det helg varje dag eller vad säger ni haha? vi hade tänkt att ta ett natt dopp i poolen men det blev inte så för vi pallade inte så vi satte oss och snackade och det var verkligen det mysigaste jag har gjort på sommarlovet än så länga :).
Vi har varit vakna typ hela natten eller ja det har varit någon vaken hela tiden och snackat och skrattat så jag har seriöst sovit max tre timmar i natt om ens det. För efter att jag sovit en halvtimme och sen vaknade så var jag och Hanna helt spidade och snackade hur länge som helst haha. Ja sen vaknade Sara hur tidigt som helst och jag, Emma och Matilda sov väl till typ nio. fattar inte att vi gick upp så tidigt men när väl alla var vakna så var det lite svårt att somna om men vi har bara chillat, badat och solat idag innan dom åkte hem så det har varit fullt hus nu ett tag. Har precis kommit in efter att ha legat under solen typ hela dan så nu är jag lite trött. I kväll blir det dansarobic med tjejerna ska bli jätte kul. Ses i morgon. xoxo A

här är två bilder från igår tog inte fler :)

Här sov Emma, Jag & Matilda :) och Sara och Hanna i en bubbelsäng bredvid. Mys!

Vår Dag vid poolen. Härligt!
Ha en bra dag!!

Onsdagen Den 6 Juli

Hej hej bloggen!
Nu har vi gjort vi oss här hemma hos Amanda. Jag, Emma, Amanda; Hanna och Sara sov i Amandas stuga i natt. Det har varit jätte mysigt fast vi vaknade jätte tidigt eftersom det var jätte varmt. Vi gick upp och åt frukost och byta om till bikini sen tog vi ett morgon dopp och sola lite. Idag ska jag och Emma hem till våra kusiner och leka och va med de lite sen ikväll blir det dans arobic som är så jävla kul. Imorgon är det träning klocka nio så då ska vi upp tidigt. Vi fick våra sweden tjöjor på träningen i tisdags och de var skit fina. Kanske inte hinner uppdatera så mycket mer idag men vi får se.
Bild på mig!

Amandas Place!

Hej hej bloggen!
Nu är vi hos Amanda och vi ska bara chilla snacka och sen kommer det nog bli ett och annat dop. Hanna och Sara är på stranden idag så vi ska inte spendera dagen med de men kvällen kommer vi nog spendera med de. Nu ska jag gå och hjälpa Amanda att packa.
Puss och Kram Matilda♥
Gammal bild på mig som även är i headern. Mitt hår har växt ganska mycket sen dess. Bilderna i headern kommer att bytas ut efter Spanien!

NYTT I GARDEROBEN!

Hej Hej bloggen!
här kommer den senaste shoppingen från igår!
xoxo E

Snoben Pyjamas-H&M, vitt och svart mag linne-BIKBOK, blommig klänning-Ginatricot

hej!

Hej Hej bloggen!

Vi hade en skit kul dag i går Jag, Hanna, Sara, Emma och Matilda. Vi var först inne i stan och shoppade och alla hittade något som vanligt, man kan ju inte låta bli när man väl är där :) Det regnade lite men det gjorde inte så mycket eftersom man var mest inne. sen tog vi en fika/lunch på Espresso House så mysigt. Sen åkte vi och hyrde film och kollade på den hemma hos Hanna och bara chillade. Nu har jag precis varit och tränat och det var jätte skönt, förutom att behöva gå upp tidigt i morse. Tjejerna kommer nog hit vid ett så får vi se vad som händer solar och badar kanske eller stranden.

bilder från igår!

klänning & pyjamas från H&M

Tisdagen Den 5 Juli

Hej hej bloggen! Sorry att ni blir lidande men det är så mycket som händer just nu med Em, Spanien; träningar och plus att det är sommarlov då vill man ju inte sitta hemma. Jag har precis varit och tränat och nu ska jag göra vi mig och sedan ska dagen spenderas hemma hos Amanda. Igår kväll var vi hemma hos Hanna och kolla film och tog massa bilder som kommer så småningen om.

Bild från igår!
Fler bilder kommer!
Puss och Kram ♥

Måndag 4 Juli

Hej hej bloggen! Dagen idag spenderades med Matilda, Amanda, Hanna och Sara i stan. Vi hade jätte roligt och alla shoppade loss, som vanligt! Sen åkte vi och hyrde film på hemma kväll. Vi hyrde en film som hette Truble in L.A. den var sådär bra. Sen gick vi in på toppen och handlade både chips och läsk, ja vi vet att det bara är måndag men vi va sugna på det. Sen efter filmen blev vi lite rastlösa så vi tog med oss Hannas kamera ut och fotade. Blev skitcoola bilder. Nu får se dem och dagens shopping imorgon. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det upp tidigt och träning med laget! Godnatt! xoxo E

LAGG!!

Hej hej bloggen! Idag har jag, Emma, Amanda, Sara och Hanna varit i stan. Det var jätte Mysigt fast det regnade. Ikväll ska vi hem till Hanna kolla film och bara snacka och chilla. Imorgon blir det träning tidigt så hinner inte blogga innan. Internetet laggar som fan här hemme så bloggar från mobilen så bilder kommer imorgon. XOXO M<3

Söndag 3 Juli

Hej Hej bloggen!
hade super trevligt med Mats, Carro och Daniel igår. vi kollade på en jätte bra film och när vi skulle gå och lägga oss låg vi uppe halva natten och snackade, riktigt mysigt!
imorse var vi då rätt så trötta men det var bara att gå upp ur sängen för imorse var det träning med laget. börjar gå riktigt bra för oss nu så vi känner oss taggade för EM.
sen efter det har jag inte gjort något speciellt, bara packat lite inför Spanien.  kan knappt fatta att det bara är åtta dagar till jag och brudarna åker till Spanien. Se upp Spanien här kommer vi!!

bild från skolavslutningen!

Lördag 2 Juli

Hej Hej bloggen!
bion igår var jätte rolig. filmen var riktigt bra och jätte rolig, vi satt och skratta nästan hela tiden. Sara hade haft en jätte bra semester på Kreta med jätte bra väder.
idag var jag och träna i morse såå himmmla skönnt. så duktig jag känner mig har redan tränat fyra gånger den här veckan och ska träna med laget imorgon också.
idag ska jag börja förbereda lite för Spanien resa som är om tio dagar!!
sen ska jag fixa mig för ikväll blir det middag, film och sleppover hos Mats, Carro och Daniel, mysigt värre!!

jag och Amanda innan bion igår! <3

BIO

Hej Hej bloggen!
har precis kommit hem från Amanda. vi har bara slappat och snackat hela dan. Sara kom hem från Kreta i natt. så ikväll ska hon, hennes kompis(vet inte vad hon heter), Hanna, Amanda, jag och Matilda gå på bio och se Bad teatcher. har tittat på trailern till filmen och den verkar jätte rolig och bra. så nu håller jag på att fixa mig sen åker vi hem till Amanda och äter där sen träffar vi de andra på bion. Sara har ju en del att berätta;)
Hörs senare!

på väg till Ven<3

Fredag den 1 juli

Hej Hej bloggen!!

Idag är det ju efterlängtade fredag och då får man ju godis haha bara skoja. Har precis gjort mig i ordning och snart kommer Emma och Matilda hit och sen kanske vi träffar Hanna och Sara. Julia är ju bortrest och jag saknar verkligen henne jätte mycket men när hon kommer hem är det ju bara en dag tills vi åker till Spanien och då ska vi få vara tillsammans i en hel vecka med massa sol och bad :D
Som ni vet så är jag väldigt dålig på att lägga upp dagens outfit men här kommer en för idag i alla fall
ha en bra dag! xoxo A

Magtröja: H&M, Jeansshorts: H&M Smycken: pilgrim

Fredagen Den 1 Juli

hej hej bloggen!
Idag är det inte så fint väder här nere i skåne men det regnar ju inte i alla fall. Idag är det ju den första juli vilket innebär att det bara är 11 dagar tills vi ska till Spanien. Det kommer bli en livsresa och det kommer bli så jävla ball. Idag så är det inte riktigt strand väder så idag så ska vi hem till Amanda och vara där. Jag tror att Hanna också kommer dit. Det blir kanske också ett dopp i poolen. Ikväll kommer Sara hem från Kreta så jag vet inte om vi ska träffas all ikväll eller hur det blir. Nu ska jag gå och fixa mig klart.
XOXO M<3

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.