fem snygga tjejer i en stuga!

Hur har ni haft det idag? Min dag har varit toppen. Hanna, Sara, Emma och Matilda har ju sovit här i natt och vi sov i min lilla stuga, så himla mysigt det var. Vi kollade först på film. Min lossas fru hette den och den var riktigt bra och sen hade Hanna och Sara köp med sig popcorn och chips asså när det är sommarlov så är det helg varje dag eller vad säger ni haha? vi hade tänkt att ta ett natt dopp i poolen men det blev inte så för vi pallade inte så vi satte oss och snackade och det var verkligen det mysigaste jag har gjort på sommarlovet än så länga :).
Vi har varit vakna typ hela natten eller ja det har varit någon vaken hela tiden och snackat och skrattat så jag har seriöst sovit max tre timmar i natt om ens det. För efter att jag sovit en halvtimme och sen vaknade så var jag och Hanna helt spidade och snackade hur länge som helst haha. Ja sen vaknade Sara hur tidigt som helst och jag, Emma och Matilda sov väl till typ nio. fattar inte att vi gick upp så tidigt men när väl alla var vakna så var det lite svårt att somna om men vi har bara chillat, badat och solat idag innan dom åkte hem så det har varit fullt hus nu ett tag. Har precis kommit in efter att ha legat under solen typ hela dan så nu är jag lite trött. I kväll blir det dansarobic med tjejerna ska bli jätte kul. Ses i morgon. xoxo A

här är två bilder från igår tog inte fler :)

Här sov Emma, Jag & Matilda :) och Sara och Hanna i en bubbelsäng bredvid. Mys!


Vår Dag vid poolen. Härligt!
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

vad nice!

2011-07-06 - 21:52:29
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0