Miss sunshine

Hej Hej kära läsare!
Hur är det mer er? Med mig är det jätte bra förutom min jä**a handled som jag fortfarande har lite ont i. Har typ precis gjort mig i ordning och Tränat i morse och vilken sekund som helst så kommer Emma hit. Får se vad som händer då. Hon ska i alla fall med mig när jag ska röntga min handled, Har aldrig röntgat något, brutit något eller opererat mig och jag hatar sjukhus och doktorer så det ska säkert gå bra ;P I kväll kommer hela tjejgänget (laget) och deras föräldrar för möte så det blir en fullspäckad dag.
Två bilder från Spanien!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0