Lördag 2 Juli

Hej Hej bloggen!
bion igår var jätte rolig. filmen var riktigt bra och jätte rolig, vi satt och skratta nästan hela tiden. Sara hade haft en jätte bra semester på Kreta med jätte bra väder. 
idag var jag och träna i morse såå himmmla skönnt. så duktig jag känner mig har redan tränat fyra gånger den här veckan och ska träna med laget imorgon också. 
idag ska jag börja förbereda lite för Spanien resa som är om tio dagar!!
sen ska jag fixa mig för ikväll blir det middag, film och sleppover hos Mats, Carro och Daniel, mysigt värre!!

   

jag och Amanda innan bion igår! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0