Sista Juli.. Snart är sommarlovet slut.

USH vad hemskt!! Jag kom på det just att när jag kommer hem är det bara 2 dagar kvar av mitt sommarlov!
Har nog aldrig gått så fort i tiden som nu på sommaren..
I alla fall jag har bara farit runt i Belgien med min släkt. Pappas släkt kom ju ner för 2 dagar sen.. Vi var på ''historisk mark'' :P Inte så värst kul.. Men kul att träffa mina släktingar och så.. Vi stack också ut och titta var jag och Love bodde som små. Nu ska jag snart ner och kolla tv med alla. Hoppas ni har en bra sista Juli..
xoxo J.

Kommentarer
Postat av: H A N N A [foto, mode, mitt liv]

sv: ja lite måste man ju vara ;)

2011-07-31 - 22:39:58
URL: http://hhaannaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0