Spanien dag 6


Hej hej bloggen!!

Idag började vi med frukost på hotellet och det gav verkligen energi nu eftersom det är så himla varmt. sen vid halv elva begav vi oss till aquopolis ett vattenland. Det var inte så mycket folk så vi hade typ hela landet för oss själva så himla kul eftersom man slapp alla köer. Så vi sprang där fram och tillbaka och det fanns massa roliga vattenrutchikanor och massa annat kul. det fanns en som hette boomorangen och fy fan vad läskig den var och  Amanda och Emma åkte tillsammans i en dubbel badring och det var ett stup rakt ner som man kastade sig ut för, kommer bilder. Sen fanns det en gul och röd jätte hög rutchikana som var så oerhört höga och branta och jag trodde aldrig att jag skulle våga åka någon av dom men till slut tog vi oss upp och jag kan bara säga att när man åkte ner för det stupet så ångrade jag mig regält men nu i efterhand så är jag väldigt stolt över mig själv :D.
träffade även lite killar som vi pratade med på vattenlandet. de var skit snygga!!
 Det har verkligen varit en jätte mysig och lyckad dag och man har fått en del färg så det är jätte härligt. När vi var färdiga så drog vi oss och handlade lite och sen vidare till buffén på hotellet. tänkte bara ta det lugnt kväll för alla var så trötta så vi bestämde oss för att gå en runda, och så kommer vi till en fotbolls plan där några små killar spelade. Och sån som jag är så sa jag till alla som vi är med här att jag tyckte att vi skulle ta en match mot spaniorerna. Alla var tveksamma ibörjan men till slut fick jag som jag ville, haha. Vi gick och frågade och vi började spela så himla ball det var. Det kom bara fler och fler och vilket ös det var så seriösa dom är och vi hittade några stockholmare som var jätte trevliga som vi drog med oss och det blev ett riktigt seriöst spel och massa hejarklack och hela köret. Julia gjorde ett mål och det blev mål efter mål och Simon var en grym målvakt. Det slutade med att vi De bästa landet som finns vann mot dom med 9-5. Så sura dom blev och vi hoppade omkring och bara skrek, sån känsla!
 Så jag kan lätt säga att det här har varit den underbarast dagen här enligt mig, men hela veckan har varit helt underbar. Nu har vi bara imorgon och på mondag åker vi hem. Detta är ett minne för livet säger jag bara. Kommer aldrig glöma den här underbara resan med mina bästa brudar i detta underbara landet nu ska vi vila upp oss inför imorgon så hörs vi då. Ha det så bra.♥
xoxo Amanda; Emma, Matilda och Julia













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0