kommer inte på någon översktift

Hej Hej!!
Har inte bloggat på väldigt länge så nu var det dags igen. Som Matilda skrivit så är det snart dags för EM och jag har skadat min handled och är väldigt nervös över det så jag fick inte träna igår men det blir sakta bättre så jag hoppas att det fixar sig :(. Igår låg jag typ och sov hela dan för man kan väl säga att jag har sovit väldigt lite de sista veckorna så jag var helt slut. Skulle egentligen träffat tjejerna men jag orkade tyvärr inte. Men idag är jag utvilad efter att ha sovit till halv elva och tagit det lugnt fram tills nu. Snart kommer Emma hit och vi får väl se vart dagen tar oss. Ha det så bra.
xoxo A ♥

Kommentarer
Postat av: sara

saknar er tjejer !!!!!!!

2011-07-22 - 16:11:36
URL: http://ziaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0