RESAN

Hola bloggen!
skulle bara berätta lite om resan igår!
när vi kom till flygplatsen var vi ju lite oroliga för vikten i våra väskor men som tur var var det bara Emma som hade över vikt hon hade tjugofem och man fick egentligen bara ha tjugo men som tur var hade de andra inte packat så mycket så det gick bra ändå. båda tåg och flyg turen gick jättebra och vi hade jätte roligt. det blerv ju lite långtråkigt efter ett tag men vi hade med oss massor med tidningar och våra iphones och ipodar var laddade med film. när vi kom så tog det först jätte lång tid för Matildas väska att komma så vi trodde att de hade glömt den , men den kom som tur var sist av alla! sen när vi skulle hämmta vår hyrbil började oturen. först var det jätte lång tid att komma fram till kassan eftersom det fanns bara en som jobbade där. sen när vi fick den första bilen var den skadad så den kunde vi inte köra med, den andra bilen hade punktering och den tredje fick vi inte in väskorna i men den fjärde bilen gick bra. så tre timmar efter att vi landat så körde vi till hotellet. när vi kom fram till hotellet en halv timme senare var vi jätte trötta. så vi bara packade upp allt och sen gjorde vi oss iordning och sen gick vi och la oss.
vi har fått ett jätte bra rum på nionde våningen med värsta utsikten över poolen och stranden!