Fredagen Den 1 Juli

hej hej bloggen!
Idag är det inte så fint väder här nere i skåne men det regnar ju inte i alla fall. Idag är det ju den första juli vilket innebär att det bara är 11 dagar tills vi ska till Spanien. Det kommer bli en livsresa och det kommer bli så jävla ball. Idag så är det inte riktigt strand väder så idag så ska vi hem till Amanda och vara där. Jag tror att Hanna också kommer dit. Det blir kanske också ett dopp i poolen. Ikväll kommer Sara hem från Kreta så jag vet inte om vi ska träffas all ikväll eller hur det blir. Nu ska jag gå och fixa mig klart.
XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0