Hej!

Hur är det med er? Här är det bra bara otroligt rastlös men ja..
Hade i alla fall en jätte rolig och trevlig kväll igår. Vi var borta hos en familj och ja min kompis Linnéa. Vi badade under deras pool tak i 30 grader och bastade, åt jätte god mat och hade det mysigt. Har inte så mycket att skriva om tyvärr var sjukt trött idag när jag skulle gå upp för träning men sen piggnade man ju till. Har fortfarande ont i min handled men det får väl fixa sig ska förmodligen och röntga den någon dag så jag hoppas verkligen inte att det är en sprick, vi får väl se :(. I morgon väntar ännu en träning tidigt på morgonen och sen ska jag hitta på något men Emma och kanske några till på dan och sen kommer hela laget med föräldrar hit på kvällen för lite möte och fika inför den stora eM resan som vi alla längtar efter så himla mycket. Ha det så bra.
xoxo A ♥
Vårt lag för typ två år sen haha så mycket vi har förändrats och utvecklats
och om bara några dagar ska vi med till EM i Ungern helt sjukt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0