FIX

Hej Hej bloggen!
har nästan precis hoppat ur duschen. träningen idag gick väll sådär kan man väll säga men tror att det beror på att alla är jätte stressade inför EM.
men idag då ska jag fixa en massa grejer packa klart, städa mitt rum, fixa mina naglar och sen ikväll ska vi hem till Amanda för att prata ölite praktiskt om resan typ som hur vi tar oss (sex personer plus varsin resväska) till tåget. har nog inte riktigt att fattat än att vi ska åka till spanien men lär väll göra det på måndag för då är det dags!!!! 

kom på precis att jag har glömt att berätta att jag har beställt en ny bikinitopp från H&M. hoppas bara den hinner komma innan semestern!!♥
xoxo E
går inte att ladda upp bild på den men ni får se den när den kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0